•List do Mii•

•List do Mii•

Droga partnerko ,
Jak się czujesz? Myślę, że może to zająć kilka minut alby się przedstawić. Jestem znana przez niektórych jako bulimia nervosa, ale widząc jak bardzo staniemy się sobie bliskie, możesz wołać na mnie Mia. Tak nazywają mnie moje najlepsze przyjaciółki. Moje lojalne przyjaciółki. Z biegiem czasu ty też staniesz się moją lojalną przyjaciółką. Czasami możesz się poczuć bardziej jak służąca, ale później pomyślisz o wszystkim co zrobiłam dla ciebie i zapamiętasz że jestem twoją jedyną prawdziwą przyjaciółką. Wiesz, wszyscy wokół ciebie, te wszystkie dziewczyny, wyglądają jakby miały tak łatwo. Nienawidzę tego! Dlatego od tej chwili będę dostarczać ci zachęty i motywacji by osiągać to, co ty uważałaś że nigdy tego nie dokonasz. Udowodnię,że wszystkie wstrętne komentarze były błędne. Jednakże nie mogę spędzić życia z kimś nie godnym…więc będziesz musiała mi to udowodnić. Postaram się spędzać z tobą tyle czasu ile to możliwe, ale nikt nie może wiedzieć. Tylko ty będziesz wiedzieć, kiedy będę wokoło ciebie. Będziesz wiedzieć kiedy zjeść coś, będziesz wiedzieć kiedy zobaczysz ciasto czekoladowe na liczniku, ponieważ ja będę w głębi twojego umysłu mówiąc ci różne rzeczy. Czasami powiem ci abyś tego nie jadła, a ty mnie posłuchasz. Innym razem, będziesz nieposłuszna i pożresz cały tort. Wtedy ja sprawię, że poczujesz się naprawdę winna. Trzeba było słuchać moich rozkazów! Teraz idź i wyrzygaj to ciasto ty GRUBA KROWO! Jak mogłaś to sobie zrobić? Weźmiesz sobie moje słowa do serca, i pójdziesz do łazienki, włączysz wodę i sprowokujesz wymioty. Niekiedy spędzisz godziny na wymiotowaniu. Twoja twarz stanie się czerwona, glut spłynie, twoje oczy będą przekrwione, szczęka będzie cię boleć od powiększenia węzłów chłonnych, dobrze ci tak! Jeśli chcesz być moją przyjaciółką i otrzymać wszystko co mogę ci dać, musisz słuchać moich rozkazów. Wkrótce nauczysz się, że ja jestem kontrolą. Nawet kiedy nie zrobisz tego co ci każę, będziesz mnie wciąż słyszeć, krzyczącą na ciebie, mówiącą abyś starała się jeszcze bardziej, mówiącą żebyś brała tabletki odchudzające i przeczyszczające, mówiącą jak tłusta jesteś, mówiącą kto z tych ludzi w pokoju jest naprawdę szepczący. Jestem pewna, że po chwili tego wszystkiego zaczniesz mnie nienawidzić, ale pokochasz jeszcze mocniej. Pokochasz mnie tak bardzo, że nie powiesz o mnie nikomu. Jeśli to zrobisz, możesz zniszczyć naszą przyjaźń i mnie, a ty nie chcesz tego, prawda? Zainwestujesz tak wiele czasu we mnie, że nie będziesz mieć nikogo więcej wokół siebie. Nie masz wyboru, ja albo kompletna samotność. Jeśli ja odejdę, tłuszcz i cellulit zajmą moje miejsce. Co wolisz? Więc nie możesz nikomu mówić o mnie. Nawet jeśli to zrobisz, niektórzy mogą ci nie uwierzyć i co gorsza myśleć że jesteś wycofana dla uwagi. Więc trzymaj głowę wysoko i wyglądaj na pewną siebie. Z moją pomocą, możesz wyglądać tak dobrze jak twoje ulubione modelki i aktorki. Możesz wyglądać lepiej. Muszę teraz iść, ale myśl o mnie często. Myśl o mnie cały czas! Jestem jedyną naprawdę chce abyś poczuła się kochana. Pamiętaj o tym.
Z poważaniem,
Mia

Komentarze

Popularne posty z tego bloga